דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תתאימו את השטיחים לבית בהתאם לסגנונכם האישי 

מאת    [ 26/07/2012 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 1995 פעמים ]

איך מתאימים שטיחים לבית באופן הנכון ביותר עבורכם-

לא רק צבעים וצורות קובעים!

 

כבר רבות נאמר על כך שסביבת המגורים שלנו משפיעה באופן מובהק סטטיסטית על מצב רוחנו, על האווירה בה אנו חיים ועל אורח החיים שלנו בחיי היום יום השגרתיים. לכן, עיצוב הבית הוא תחום שנמצא מעבר לגבולות של איזה צבע מתאים לאיזה שולחן, משום שדגש נוסף חשוב שיש לתת עליו הדעת בכל בחירה הקשורה לעיצוב הבית הוא בסוגיית האווירה והחמימות שהוא מעניק לחלל. בית שלא מעוצב בצורה נינוחה  ולא מתאים לטעמם וסגנונם האישי של הדיירים המתגוררים בו, הוא לא בית נעים.

במאמר זה נעסוק בדרכים בהם ניתן לבטא אישיות, סגנון חיים, אהבות ותשוקות באמצעות אחד האלמנטים המרכזיים והחשובים בעולם עיצוב הבית והאמנות בכלל- שטיחים לבית. כן, שטיחים! אולי אתם לא שמים לב לזה, אבל שטיח עוטף חלק נכבד בדרך כלל מחלל החדר, וככזה הוא תורם מאוד לאוירה בו ולאופן בו נתפס בעין ובלב. שטיח לבן או ורדרד מעניק לבית שלווה, רוגע ורומנטיקה, ומנגד, שטיח בצבע כהה או אדום יעניק לחלל המבוקש מראה דרמטי משהו, אולי תיאטרלי אפילו. באופן כזה, ניתן להתאים אישיות ואורח חיים לשטיח וליצור מעיצוב הבית משהו פנימי ומבטא רגשות ותחושות סובייקטיביות של האדם בדרך עדינה, מקסימה ומרומזת...

מלבד הצבעים, גם סוג השטיח יכול לבטא את האישיות שלנו וסגנון החיים שלנו

 

שטיחים לבית מסווגים קצת כמו קבוצות אנושיות- יש שטיחים מודרניים, שטיחים קלאסיים, שטיחים שעירים יותר או פחות, שטיחים אתניים ועוד.

שטיחים לבית אתניים-

לכל אחד יש עבר מאחוריו והיסטוריה מעניינת, שהולכת ונעלמת ככל שישראל הופכת לכור היתוך, ללא הבדלי עדה וארץ מוצא. אם אתם לא מעוניינים להיפטר כל כך מהר מהשושלת המפוארת ממנה צמחתם, אתם יכולים לבטא את השייכות הזו דרך רכישה של שטיח אתני מסורתי, כמו אילו שהיו בארץ המוצא שלכם, לפני כמה וכמה שנים טובות.

איך תגיעו לשם, אתם שואלים?

אתם ממש לא צריכים להגיע לארץ הרחוקה הזו יותר! בישראל יש היום מגוון עצום של שטיחים אתניים מכל הבא ליד. שטיחים מרוקנים, שטיחים פרסיים, שטיחים אירופיים, שטיחים בעלי מוטיבים מארצות המזרח הרחוק ועוד ועוד. אתם רק צריכים ללכת לחנות הקרובה לבית ולבחור את השטיח שהכי מזכיר את ההוויה שלכם, וסבתם תהייה גאה!

שטיחים לבית מודרניים-

אם אתם גרים בתל אביב או במרכז הארץ ואתניות ממש לא מדברת אליכם! אתם כבר מזמן חיים מבית קפה לסרט ושוב לבית קפה ואת מה שהיה פעם השארתם כבר מזמן מאחור- שטיחים מודרניים הם הסגנון שמתאים לכם. הם מגיעים בשלל צבעים, הדפסים, צורות וגוונים ותמיד נראים מיוחדים וחדשניים מאוד...כל מי שיראה את השטיח המודרני שלכם ידע שלא מדובר כאן בשטיח מבית סבא.

שטיחים לבית קלאסיים-

אם אתם שומרים על אותם הבגדים כבר כמה שנים טובות וממשיכים לקבל מחמאות בלי סוף- אתם בעלי טעם קלאסי. ככאלה, אתם אוהבים כל דבר שנחשב לרלוונטי תמיד ואף פעם לא יוצא מהעולם או מהאופנה. לכן גם על שטי קלאסי שיבטא אורח חיים זה של שמירה על סגנון וטעם טוב במיוחד, שאף פעם לא נמאס ממנו והוא תמיד אהוב על כולם. גם בתת הקטגוריה הזו נוכל לגלות מגוון מטורף של שטיחים מכל המינים, הצבעים, הצורות והגדלים.

לסיכום, על תשכחו להתאים את השטיח לאווירה בבית, לרגשות ולתחושות שלכם, לאישיות, להתנהגות, לסגנון ולאורח החיים שהם שלכם!!! ולא של מישהו אחר...

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב